Nowy doradca w biurze reklamy MURATORA

Tomasz Miler rozpoczął pracę w Dziale Agencyjnym MURATORA S.A. na stanowisku doradcy ds. mediów. Do jego obowiązków należy obsługa klientów m.in. z branż: motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej i finansowej. Podobnie jak inni specjaliści z tego działu, będącego częścią biura reklamy i współpracującego z agencjami i domami mediowymi, Tomasz Miler pracuje na rzecz wszystkich magazynów, informatorów i katalogów publikowanych przez wydawnictwo. Przez ostatnie półtora roku był zatrudniony w biurze reklamy „Manager Magazin”, a wcześniej w „Gazecie Prawnej”. Był także strategiem w jednym z domów mediowych.

„Pojawienie się nowej osoby w naszych szeregach wiąże się między innymi ze zmianami strukturalnymi, jakie wdrożyliśmy w biurach reklamy w momencie wprowadzenia pakietów Target ON i Target ONA. W skali całego wydawnictwa, obsługę dużych klientów np. z takich branż jak motoryzacja, finanse czy telekomunikacja, skoncentrowaliśmy w rękach jednej osoby. Ten model współpracy, zgodnie z którym funkcjonuje cały Dział Agencyjny, jest wygodniejszy dla klientów” – powiedział Łukasz Kawęcki szef działu i dyrektor Biura Reklamy Hobby i Zdrowie.

Pakiet Target ONA obejmuje miesięczniki: „M jak mama”, „Zdrowie”, „M jak mieszkanie” i „Moje Mieszkanie”. Zapewnia reklamodawcom dotarcie do dobrze wykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanek mniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mają wysokie dochody. W skład pakietu Target ON wchodzą magazyny: „Murator”, „Żagle”, „Podróże” i „Tenis.Gem.Set.Mecz”. Umożliwia on dotarcie do mężczyzn w wieku produkcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycji zawodowej i wysokich dochodach. Target ON gwarantuje reklamodawcom największy zasięg wśród pism adresowanych do mężczyzn, zaś Target ONA znajduje się w ścisłej czołówce miesięczników czytanych przez kobiety.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu