Kampania Mastercook: „Grzanie zimne w dotyku więcej możliwości – Cyclic”

przez | 12/02/2009

Kolejnym etapem kampanii reklamowej rozpoczęła rok 2009 firma FagorMastercook, lider w technologii indukcji. Działania promocyjne, które potrwają do końca lutego 2009 roku, przybliżą klientom nową płytę indukcyjną IDI64 S, z innowacyjną funkcją Cyclic.

cyclic_kampaniaOryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPod’zie, umożliwia prostsze i znacznie szybsze sterowanie płytą za pomocą okrągłego slidera Cyclic. Przygotowany layout reklamowy akcentuje główne zalety płyty: intuicyjnie obsługiwany panel sterowania, który ułatwia ustawienie dowolnej mocy grzania oraz jej nowoczesny design. Hasło – Grzanie zimne w dotyku, towarzyszące reklamom płyt już ponad dwa lata, tym razem akcentuje więcej możliwości gotowania uzyskanym dzięki funkcji Cyclic.

Do kampanii reklamowej zostały wybrane tytuły prasy kobiecej: „Elle”, „Pani”, „Zwierciadło”, „In Style”, oraz wnętrzarskiej i poradnikowej – „Dobre Rady”, „Cztery Kąty”, „M jak mieszkanie”, „Moje mieszkanie”, „Mój piękny dom” „Kuchnia”, „Dobre Wnętrze”, ”SELL”,„AGD RTV Infoserwis”. Projekt graficzny przygotowała agencja Pentagon Media Team. Kampania promocyjna wspierana jest działaniami PR, prowadzonymi przez EGO Public Relations. Ich głównym celem jest zaprezentowanie produktu, który powstał przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii ale jednocześnie jest bardzo łatwy w obsłudze, bo zaprojektowany z myślą o użytkowniku. Użytkowniku, który chce gotować bezpiecznie, zdrowo, oszczędnie i komfortowo.

Wyjątkowość i wysoką jakość produktów marki Mastercook potwierdza zaufanie klientów wyrażone nagrodą „Złoty Laur Klienta 2008” w kategorii płyty indukcyjne oraz wyróżnieniem „Odkrycie Roku 2008” dla płyt indukcyjnych.