„Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje” – pierwsza kampania telewizyjna dla marki acidolac®

przez | 11/02/2009

Polpharma BH Sp. z o.o. 9 lutego, po raz pierwszy rozpoczęła kampanię telewizyjną dla marki acidolac® Kampania skierowana jest do matek z dziećmi oraz do lekarzy, którzy mogą rekomendować acidolac® jako pierwszy wybór.

acidolac002Jej wprowadzenie jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej dla marki, która w minionym roku przekroczyła 10 mln sprzedaży i obecnie jest czwartą marką na rynku probiotyków (9% udziałów rynkowych w rynku wartym 125 mln).

Projekt przygotowania komunikacji telewizyjnej dla marki acidolac® powierzono zespołowi Just Heath Club (JHC), działającemu w ramach agencji Just, specjalizującemu się w komunikacji marek i usług funkcjonujących na rynku zdrowia i urody. Działanie preparatu acidolac®, przywracającego równowagę flory bakteryjnej po kuracji antybiotykowej, pokazane jest w oryginalny animowany sposób. Zwyczajowe w branży farmaceutycznej demo zastąpiła bajkowa, dziecięca kraina, w której raz świeci słońce (pozytywne działanie acidolac®’u), a innym razem pojawiają się niszczycielskie zawieruchy (działanie antybiotyku). Drugą część reklamy stanowi testimonial z lekarzem w roli głównej. „Marka acidolac® jest marką dziecięcą, co powoduje wzrost znaczenia komunikacji z lekarzem. W odróżnieniu od typowych kampanii wspierających preparaty dostępne bez recepty, matki często korzystają z rekomendacji bądź porady specjalisty, podejmując decyzje związane ze zdrowiem własnego dziecka. Specyfika produktu znalazła odbicie w strategii komunikacji marki, wykorzystującej motyw konsultacji medycznej, wzmacniając tym samym wiarygodność przekazu.” – mówi Marcin Dzioba, dyrektor strategiczny zespołu JHC.

Kampania telewizyjna zaplanowana jest na dwa kluczowe dla marki miesiące – luty i marzec. Reklama będzie emitowana zarówno w obu programach telewizji publicznej oraz w telewizji Polsat, TVN, TVN Style. Spójnym wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa w tytułach parentingowych (Mamo to ja, Rodzice, Dziecko), wykorzystująca zdjęcie dziewczynki z reklamy TV, oraz równoległa kampania public relations.

Informacje na temat kampanii:

  • Kreacja –  Agencja JUST (Just Heath Club)
  • Reżyser spotu – Piotr Trzaskalski
  • Zakup mediów – Universal McCann
  • Wsparcie PR – Open Media Public Relations

acidolac® ma wyjątkową na polskim rynku formułę synbiotyku, czyli jest to preparat łączący w sobie probiotyki z prebiotykami. Występuje w postaci proszku o słodkim smaku pakowanym w saszetki. Jego słodki smak i łatwość podawania sprawia, że jest chętnie przyjmowany przez dzieci. Preparat przywraca prawidłową florę bakteryjną w trakcie i po antybiotykoterapii, reguluje pracę jelit oraz wspomaga odporność organizmu.

Zawartość saszetki acidolac® można spożyć bezpośrednio lub po uprzednim wymieszaniu z wodą, jogurtem lub mlekiem. Produkt bezmleczny – może być podawany również osobom z nadwrażliwością na białka mleka krowiego. Nie wymaga przechowywania w lodówce (maksymalna temperatura przechowywania acidolac® to 25°C).

Opakowanie acidolac® zawiera 10 saszetek po 3 g. Cena to ok. 16 pln.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.