TBWA\ przygotowała kampanię nowego produktu – Bref Tornado

przez | 10/02/2009

9 lutego ruszyła kampania telewizyjna – Bref Tornado, której adaptację przygotowała agencja TBWA\.  Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w portfolio marki Bref- Bref Tornado.

Bref Tornado występuje w formie proszku, którego aktywne składniki, po wsypaniu do toalety, wchodzą w reakcje z wodą, wytwarzając pianę. Piana wypełnia wnętrze muszli, usuwając z niej wszelkie zabrudzenia. Bref Tornado zapewnia higieniczną czystość toalety i olśniewający połysk. Wprowadzenie na rynek nowego produktu jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy maja dość bycia niewolnikami uciążliwych prac domowych i poszukują produktów, które ułatwią i skrócą czas spędzany na utrzymaniu czystości w domu. Reklama telewizyjna w warstwie wizualnej odnosi się właśnie do niewoli.

Produkt wspierany jest intensywną kampanią TV, ogłoszeniami w prasie handlowej, materiałami POS, działaniami PR jak i promocyjnymi akcjami w sklepach (hostessy, bezpłatne próbki produktów, spoty na monitorach LCD). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.