Nowe Karmi Black w szykownej, transparentnej butelce

przez | 10/02/2009

Karmi Black z portfolio Carlsberg Polska, dotychczas dostępne w puszcze 0,5 l , pojawiło się na rynku w nowej odsłonie – transparentnej butelce o harmonijnym kształcie, o pojemności 0,4l. Butelka tego unikalnego w smaku, ciemnego piwa, o 4-procentowej zawartości alkoholu ubrana jest w swoje tradycyjne już barwy – złoto, biel i brąz. Pojawienie się na rynku najnowszego produktu z rodziny Karmi wsparte zostało rozpoczynającą się właśnie wizerunkową kampanią reklamową.

Elegancka, kobieca butelka nowego Karmi Black, w kształcie znanym już wielbicielkom tego produktu, dzięki użytym na opakowaniu kolorom podkreśla aksamitny karmelowy smak klasycznego ciemnego piwa.

Trwająca właśnie najnowsza kampania reklamowa Karmi Black utrzymana w charakterystycznej dla Karmi czarno – białej tonacji jest wsparciem dla nowego Karmi Black. Wykorzystany spot reklamowy pokazuje dzień z życia bliskich znajomych spędzających wspólnie przyjemne i wyjątkowe chwile, których smak dopełnia lekkie, alkoholowe Karmi Black.

„W pierwszej odsłonie nowe Karmi Black pojawiło się w typowym dla piw alkoholowych opakowaniu – puszce 0,5 l. Kolejnym krokiem było wprowadzenie na rynek bezzwrotnej butelki 0,4l, która dodatkowo podkreśla subtelny charakter Karmi Black, o wyważonej zawartości alkoholu. Transparentne, jasne szkło, z którego  wykonano butelkę podkreśla intensywną ciemnobrązową barwę piwa. Teraz wielbicielki marki mogą delektować się smakiem Karmi Black, zamkniętym nie tylko w eleganckiej puszce, ale także w szykownej, zgrabnej butelce.”- mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager marki Karmi.

„W najnowszej kampanii marki pokazujemy, że alkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem  nie tylko kobiecych spotkań w gronie najbliższych osób. Mamy nadzieję, że dzięki Karmi Black takie chwile będą ‘Inne niż wszystkie’ ” – dodaje Joanna Dmochowska.

W ramach trwającej kampanii wykorzystano 30 – sekundowy spot reklamowy Karmi Black, emitowany na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN i Polsat.

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest Red8 Communications.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.