Marka LU Go! w Internecie

przez | 10/02/2009

Serwis wizerunkowy www.lugo.com.pl zapoczątkował obecność  marki LU Go! w Internecie. Działania w obszarze interactive mają zwiększać  świadomość  marki wśród jej konsumentów. Niestandardowe przedstawienie produktu, polegające na zestawieniu części informacyjnej z rozrywkową oraz wkomponowaniu elementów video, pokazuje, że komunikowanie produktów z branży FMCG może w zaskakujący sposób zaangażować konsumenta. Za koncepcję oraz egzekucję komunikacji odpowiedzialny jest zespół Digital One.

Komunikacja będzie polegała na połączeniu sekcji informacyjnej, wyczerpującej temat unikalnych wartości odżywczych ciastek , z sekcją rozrywkową, która proponuje konsumentowi spożytkowanie energii od LU Go!. Każda część posiada elementy video z udziałem hostów, pełniących role przewodników. W sekcji „Informacje” na pytania odpowiada ekspert, w części „Energia” – zabawny student.

Głównym celem serwisu jest podkreślenie zalet produktu, czyli wyjątkowych wartości odżywczych oraz pozytywnych skutków energii, benefitu ciastek LU Go! Walory te uwydatnia zarówno dwuczęściowa konstrukcja witryny jak i zawarte w niej funkcjonalności , a nawet użyte nazewnictwo. Przykładem jest jedyny w swoim rodzaju Motywator – widget (do pobrania na pulpit), pomagający wyzwolić dobre samopoczucie i przypływ pozytywnej energii. Głównym celem aplikacji  jest zainspirowanie użytkowników do efektywnego wykorzystania energii, jaką dają ciasteczka LU Go!  Motywator znajduje się w części rozrywkowej serwisu, podobnie jak specjalne gry, które pozwalają spożytkować nadmiar energii. W części informacyjnej natomiast umieszczono wiele cennych informacji i porad, dotyczących zdrowego żywienia, wartości odżywczych ciastek oraz ich niezwykłej receptury, stworzonej przez specjalistów – dietetyków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.