Kolejne wyróżnienie dla Grant Thornton Frąckowiak

przez | 10/02/2009

Tym razem jest to godło „Firma Przyjazna Klientowi” – nagroda przyznawana firmom oferującym klientom najwyższą jakość obsługi.

– W dzisiejszych realiach bycie dla klienta wyłącznie ekspertem to za mało. Trzeba być przede wszystkim jego zaufanym doradcą, przyjacielem w biznesie – w tym kontekście otrzymane godło jest dla nas ogromną wartością – komentuje przyznanie nagrody Tomasz Wróblewski, Partner Zarządzający spółki Grant Thornton Frąckowiak, jednej z wiodących firm doradczo-audytorskich w Polsce – Otwartość, wzajemny szacunek, szczera komunikacja i odpowiedzialność – odnoszenie się do tych zasad, w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług, przynosi najlepsze efekty. Klientów traktujemy jak partnerów i na budowaniu takich relacji zależy nam najbardziej.

Ogólnopolski program certyfikujący „Firma Przyjazna Klientowi” realizowany jest od 2002 roku. W tym czasie przeprowadzono ponad 12 tys. badań kwestionariuszowych, dzięki którym możliwe było precyzyjne poznanie oczekiwań klientów odnośnie jakości i standardu obsługi. W czteroetapowym procesie certyfikacji firmy ubiegające się o przyznanie godła podlegają ocenie przez pryzmat oczekiwań klientów. Inicjatorem całego przedsięwzięcia jest Instytut Zarządzania, we współpracy z TNS OBOP oraz Researcher by Call Center Poland.