Galposter ma receptę na kryzys

przez | 10/02/2009

Galposter przygotował dla klientów sieciowych nową ofertę dotyczącą reklamy zewnętrznej.

„Wychodząc naprzeciw zmianom, spowodowanym spowolnieniem gospodarki, przygotowaliśmy ofertę pozwalającą na stworzenie własnej sieci tablic reklamowych na terenie całego kraju – mówi Kinga McAllister z Galpostera. – Na tablicach własnych przedsiębiorca może prowadzić bieżące akcje promocyjne, umieszczać znaki dojazdowe/ kierunkowe, a także wykorzystywać powierzchnię reklamową do kampanii wizerunkowych. Ilość zmian ekspozycji jest dowolna i nie zależy, tak jak w przypadku tablic wynajmowanych od firm outdoorowych, od czasu dzierżawy nośników, lecz od preferencji danej firmy”.

Koszty związane z budową takiej sieci powinny być rozpatrywane w kontekście długoterminowym. Po maksimum dwóch latach sieć tablic własnych przynosi wymierne oszczędności – ok. 30-40% tańsza ekspozycja.

Finansowanie budowy sieci tablic może nastąpić poprzez:

  • jednorazową inwestycję w produkcję tablic reklamowych,
  • wynajem nowej (dedykowanej) sieci tablic na czas oznaczony (min. 3 lata) z opcją odkupienia nośników na własność po zakończeniu wynajmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.