Znowu legalnie ściągają, zanim zapłacą

przez | 09/02/2009

„Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”. Z 2. edycją tej akcji eksperymentu w Polsce rusza Wydawnictwo „Złote Myśli”. Wszyscy zainteresowani, zanim zdecydują się za książkę zapłacić,  mają możliwość jej pobrania i przeczytania. Tym razem w promowanie akcji włączyło się aż 10 patronów – Dziennik Internautów, Experia.pl, E-biznes, Interaktywnie.com, Kobiety.pl, Marketing w praktyce, Marketing&more, Nowoczesna Firma, PROFEO oraz Rynek Książki.

W dniu 9.02. rusza już druga edycja akcji „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”. Podobnie jak poprzednia edycja, tak i ta będzie trwała jeden miesiąc, czyli do 9.03. Tym razem Wydawnictwo Złote Myśli zaproponowało do pobrania publikację Witolda Wójtowicza pt. „Sukces a praca”. Pozycja ta jest kolejnym bestsellerem  Złotych Myśli z zakresu sukcesu i motywacji.

Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz po raz drugi

Pierwsza edycja akcji miała miejsce w listopadzie zeszłego roku. Cieszyła się dużym zainteresowaniem. Ponad 20 tysięcy osób pobrało proponowaną wówczas książkę motywacyjną Nikodema Marszałka „Motywacja bez granic”.

Tak jak poprzednio, tak i tym razem przygotowana została specjalna strona poświęcona akcji: http://sukces.zlotemysli.pl. Każdy zainteresowany od 9.02. do 9.03. może wejść na stronę i pobrać stamtąd pełną elektroniczną wersję publikacji w formacie PDF, a po przeczytaniu zdecydować, czy i ile zamierza za nią zapłacić.

Wydawnictwo Złote Myśli liczy, że tym razem wraz z ebookiem „Sukces a praca” dotrze do jeszcze większej ilości zainteresowanych tą tematyką odbiorców i jeszcze większa ilość osób będzie mogła skorzystać z wiedzy zawartej w tej książce. A to dlatego, że tym razem patronat nad akcją i publikacją objęło aż 10 wspomnianych patronów, którzy będą je promowali wśród swoich użytkowników i czytelników za pomocą bannerów i reklam akcji, newsletterów i informacji prasowych.

Patronami 2. edycji akcji są w kolejności alfabetycznej: Dziennik Internautów, E-biznes, Expertia.pl, Interaktywnie.com, Kobiety.pl, Marketing w praktyce, Marketing&more, Nowoczesna Firma, Rynek Książki, PROFEO.

Mateusz Chłodnicki, Wiceprezes Wydawnictwa, o akcji: Wierzymy, że dzięki naszej akcji tysiące ludzi w całej Polsce przeczytają tę książkę i to będzie dla nas wielki sukces i satysfakcja, bo odpowiednia motywacja to początek drogi do sukcesu, a nasze Wydawnictwo w jego osiągnięciu chce Polakom pomagać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.