Saatchi Communications dla Novartis Consumer Health GmbH

przez | 09/02/2009

9 lutego rusza ogólnopolska kampania telewizyjna produktu Theraflu Zatoki firmy Novartis Consumer Health GmbH, zrealizowana przez Saatchi Communications.

Kampania skierowana jest do osób cierpiących na chore zatoki. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie świadomości wśród konsumentów, iż produkt ten, to najefektywniejsze rozwiązanie przy dolegliwościach związanych z zatokami.

Spot reklamowy jest adaptacją filmu przygotowanego przez Saatchi&Saatchi Nowy Jork. Jego koncepcja opiera się na przedstawieniu produktu, jako eksperta w dziedzinie chorych zatok.

Grupa Saatchi&Saatchi Polska jest HUB-em dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia). Team z Grupy Saatchi&Saatchi Polska nadzorował również realizację tego projektu na rynku Bułgarskim.

Account Team: Jarosław Skrzyński, Anna Rabczuk
Strateg: Jakub Sudomir
Dyrektor kreatywny: Max Olech
Team Kreatywny: Jacek Praszałek, Artur Korycki
Producent: Anna Janicka
Planowanie i zakup mediów: MEC Global

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.