Startują „Debaty PR” na Uniwersytecie Warszawskim

przez | 06/02/2009

Już za niewiele ponad dwa tygodnie (20 lutego) odbędzie się konferencja inaugurująca cykl seminariów pod nazwą „Debaty PR”. Gospodarzem spotkań jest Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Seminaria adresowane są zarówno do przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i osób zajmujących się branżą public relations. Ich celem jest dyskusja nad aktualnymi problemami, łącząca dwa punkty widzenia: teoretyczny i praktyczny.

„Inicjatywa „Debat”  zrodziła się na seminarium doktorskim, w którym uczestniczą młodzi pracownicy akademiccy i praktycy z wielu agencji PR-owskich – mówi prof. Jerzy Olędzki, prowadzący to seminarium  w Instytucie Dziennikarstwa – Wszystkich nas łączy przekonanie, że bez etyki nie ma mowy o public relations, które także powinno być społecznie odpowiedzialne.  Chcemy więc zadawać trudne pytania i dyskutować  o etosie public relations z przedstawicielami tego zawodu  oraz z dziennikarzami i wszystkimi osobami,  którzy niepokoją się o poziom kultury politycznej i komunikacji społecznej.”

Pierwsze spotkanie z cyklu „Debaty PR” poświęcone będzie roli public relations podczas obecnego kryzysu finansowego na świecie. W dyskusji wezmą udział naukowcy, przedstawiciele zarządów instytucji finansowych, agencji public relations oraz dziennikarze zainteresowani tą problematyką. Materiały i wystąpienia z konferencji zostaną opublikowane w specjalnym wydaniu książkowym.

Seminarium odbędzie się 20 lutego o godzinie 15 w Sali Balowej Pałacu Tyszkiewiczów przy Krakowskim Przedmieściu 32. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wszyscy zainteresowani winni zgłaszać chęć uczestnictwa wysyłając maila z imieniem i nazwiskiem na adres: debatapr@id.uw.edu.pl. Ilość miejsc jest ograniczona.