Randka w drodze do pracy, czyli społeczności znanych marek na komórce

przez | 06/02/2009

Krakowska spółka Mobiltek zajmie się promocją swojego nowego projektu, portalu randkowego www.dopary.pl. Serwis jest rozwijany pod własną marką oraz stanowi bazę dla tworzenia portali uruchamianych jako co-brand lub white label dla partnerów, chcących pod własną marką budować i rozwijać społeczności, korzystając z istniejącego już grona użytkowników. Pierwszym partnerem został Orange, który uruchomił właśnie kampanię dla społeczności Orange.dopary.pl.

Aktualnie portal oferuje wszystkie główne funkcjonalności, pozwalające na interakcję między użytkownikami, znane z innych tego typu serwisów w Polsce. Twórcy portalu zadbali także o to, aby zaoferować użytkownikom dodatkowe funkcjonalności ułatwiające komunikację oraz uatrakcyjniające korzystanie z serwisu, na przykład możliwość dodawania wizytówek głosowych do swojego profilu, dzięki którym można nie tylko zobaczyć ale również usłyszeć prezentującą się osobę. Dodatkowo w portalu  zostały uruchomione usługi Shoutbox oraz Zobaczcie mnie, pozwalające użytkownikom na umieszczenie na stronie głównej prezentacji lub reklamy zachęcającej innych użytkowników do odwiedzenia prezentowanego w ten sposób profilu. Natomiast kolejne innowacje będę regularnie dodawane co 2-3 tygodnie, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie i stopniowe zapoznawanie się z nowo wdrażanymi możliwościami portalu.

Większość opcji oferowanych w serwisie jest przystosowanych do użytku w telefonie komórkowym, a niektóre zaprojektowane usługi będą dostępne wyłącznie z komórki. Użytkownik, korzystający z mobilnej wersji serwisu pod adresem Dopary.mobi, będzie miał możliwość interakcji z innymi użytkownikami w każdym miejscu i o każdej porze. W celu realizacji tych założeń zostały wykorzystane takie technologie jak: SMS, MMS, WAP, IVR. Planowane jest także uruchomienie dla użytkowników portalu aplikacji w technologii J2ME przeznaczonej na telefony komórkowe.

Natomiast portale dla partnerów uruchamiane w co-brandingu lub jako white label umożliwiają znanym brand’om profesjonalne budowanie własnych społeczności przy minimalnych nakładach czasowych i finansowych. Pierwszym partnerem programu został operator komórkowy Orange, dla którego użytkowników została przygotowana specjalna wersja serwisu Orange.dopary.pl. Kolejne znane marki już niebawem rozpoczną własne kampanie.

W celu aktywizacji randkowiczów, portal będzie organizował liczne konkursy z nagrodami, którymi będą m.in. zestawy komórkowe, zaproszenia do kina, restauracji czy teatru.  W pierwszej kolejności zaplanowano przeprowadzenie konkursu Walentynkowego dla użytkowników sieci Orange.

Podstawowym obszarem działalności krakowskiej spółki Mobiltek S.A. jest agregacja usług SMS oraz świadczenie usług z zakresu mobilnych usług finansowych. Spółka jest laureatem wielu prestiżowych konkursów międzynarodowych i zwycięzcą licznych nagród za innowacyjność technologiczną i kreację. Ponadto Mobiltek zajmuje się projektowaniem i rozwojem nowoczesnych aplikacji przeznaczonych na telefony komórkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.