Aloha Hawai! Odśwież się na Hawajach z Miller Genuine Draft

przez | 06/02/2009

Rusza loteria promocyjna marki Miller Genuine Draft z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Za opracowanie koncepcji mechanizmu, kreację oraz komunikację akcji odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego mobijoy! oraz  agencja reklamowa Chilli. Na pełnoletnich smakoszy piwa czeka dwuosobowa wycieczka na Hawaje. Loteria kończy się z dniem 15 marca 2009 roku.

plakat1Startująca 1 lutego promocja skierowana jest do pełnoletnich konsumentów piwa marki Miller Genuine Draft, jednego z międzynarodowych brandów Kompanii Piwowarskiej. Jest to pierwsza promocja marki w 2009 roku!

Agencja reklamowa Chilli opracowała strategię komunikacji, key visual, materiały multimedialne ( prezentacja VJ-ska, pocztówka multimedialna), materiały POS oraz layout strony www.

Koncepcję mechanizmu SMS-owej loterii promocyjnej, wraz z obsługą prawną zapewniła agencja mobijoy!, spółka z giełdowej grupy One-2–One.

Każda osoba, która w czasie konkursu zakupi piwo marki Miller, prześle SMS na numer 7101 oraz zachowa dowód zakupu, weźmie udział w losowaniu wielu atrakcyjnych nagród, takich jak choćby produkty Lacoste, Oakley, Nike czy Diesel. Każdy nadesłany sms bierze ponadto udział w losowaniu nagrody głównej – dwuosobowej wycieczki na Hawaje.

Wsparciem komunikacyjnym konkursu są materiały POS: stojaki promocyjne oraz ulotki reklamowe, dystrybuowane w punktach sprzedaży. Dodatkowo konkurs wspierany jest interaktywnym serwisem www.millerfresh.pl.