Nowa kampania reklamowa Zumi.pl

Grupa Onet.pl rozpoczęła kolejną wizerunkową kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji w kanałach z grupy TVN.

– Przygotowaliśmy trzy wersje telewizyjnych spotów reklamowych, oraz 3 różne spoty radiowe oparte, podobnie jak w jesiennej kampanii, o zaskakujące skojarzenia. Chcemy podkreślić, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając w zlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, czy instytucji, niezależnie od tego czy szukają tych informacji prywatnie, czy wykonują swoje służbowe obowiązki – mówi Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl SA.

W kampanii telewizyjnej, w TVN, TVN24 i TVN7, wykorzystywane będą trzy 15-sekundowe spoty oraz oparte na nich 8-sekundowe spoty sponsorskie. W pierwszym ze spotów pojawia się znany z filmów przyrodniczych groźny rekin, niebezpiecznie zbliżający się do ekranu – hasło: „Poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie niezwykle ważne – pancerne szyby znalazłem na Zumi.pl”.  W drugim spocie widzimy sielankową scenę opalania na plaży, w kadrze pojawia się kelner z tacą na której niesie kolorowe drinki – lektor zaś mówi: „Organizuję wyjazdy służbowe dla naszych pracowników – catering znajduję na Zumi.pl”. W kolejnej reklamówce widzimy biegnącego po plaży psa, aportującego patyk, zaś lektor mówi: „Kiedy ważna przesyłka biznesowa wraca do nadawcy, to coś jest nie tak. Aby tego uniknąć, kuriera znalazłem na Zumi.pl”.

Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Zet, RMF FM oraz w Radiu Eska. Ogłoszenia prasowe ukażą się m.in. w tygodnikach „Polityka”, „Wprost” i „Angora”. Kampania potrwa do końca lutego. Kreacje przygotowano we współpracy z agencją reklamową TBWA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu