home.pl rozszerza ofertę o rozwiązania LiveChat

przez | 05/02/2009

home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadza do oferty innowacyjne rozwiązania komunikacyjne firmy LIVECHAT Software.

Rozwiązania komunikacyjne LiveChat uzupełnią ofertę usług internetowych dedykowaną Klientom biznesowym z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl zapewni pełną obsługę procesów sprzedaży i wsparcia technicznego rozwiązań LiveChat dla obecnych i nowych Klientów firmy. Rozwiązania LiveChat będą oferowane w połączeniu z usługami home.pl oraz indywidualnie.

– Ofertę LiveChat zaadresujemy w pierwszej kolejności do podmiotów aktywnie wykorzystujących Internet do prowadzenia biznesu – sklepów internetowych, platform usługowych, czy administracji. Jesteśmy przekonani, że zaproponowane rozwiązania komunikacyjne będą skutecznie wspierały ich rozwój – mówi Marek Pietrusiak, dyrektor Działu Obsługi Klienta home.pl

Firmy home.pl i LIVECHAT Software będą aktywnie współpracowały przy rozwoju i promocji Business Shop – pakietu usług e-commerce opartego o profesjonalne oprogramowanie sklepu internetowego. home.pl zaoferuje użytkownikom pakietu zintegrowane rozwiązanie LIVECHAT Contact Center na preferencyjnych warunkach z abonamentem obniżonym nawet o 30 procent.

– Pakiet Business Shop będzie w pełni zintegrowany z najnowszymi rozwiązaniami LiveChat, dzięki czemu ich aktywacja będzie automatyczna i dostępna w dowolnym momencie. Rozwiązanie dedykowane użytkownikom pakietu będzie skalowalne oraz elastyczne w zarządzaniu. Benefity czerpać mogą z niego wszystkie sklepy internetowe – niezależnie od swojej wielkości – mówi Szymon Klimczak, dyrektor marketingu LIVECHAT Software.

Do podstawowych obszarów zastosowań rozwiązań komunikacyjnych LiveChat należą m.in. wsparcie obsługi Klientów i procesu sprzedaży oraz doradztwo online. Rozwiązania tego typu umożliwiają również obserwację w czasie rzeczywistym ruchu Klientów w serwisie internetowym oraz inicjowanie z nimi rozmów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.