CRM w przemyśle

przez | 05/02/2009

Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM – Customer Relationship Management), stworzyła centrum kompetencyjne „Industry Solutions International” (ISI). Zadaniem ISI jest wsparcie w zakresie CRM klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branżę produkcyjną, budowlaną oraz nowoczesnych technologii. Nowe centrum kompetencyjne update to połączenie usług doradztwa, wdrożenia, obsługi oraz serwisu branżowego rozwiązania CRM update.seven. Jednoczenie ISI odgrywa znaczącą rolę w procesie planowania rozwoju produktu oraz w zakresie zarządzania i działań marketingowych update. Wysokiej klasy specjaliści CRM będą wspierać ponad 300 klientów z branży, w tym znane firmy z sektora budowlanego jak Danfoss, Hansgrohe, Knauf Insulation, Lafarge, Rockwool, Saint-Gobain Isover i Legrand, jak również renomowanych producentów takich jak Demag Cranes & Components, Kuhnke Automation, Liebherr, Reis Robotics czy Trumpf.

Dzięki koncentracji wiedzy branżowej, update zapewni lepsze wsparcie CRM procesów działów marketingu, sprzedaży i serwisu charakterystycznych dla firm przemysłowych, szybszą integrację ze specyficzną dla tych przedsiębiorstw infrastrukturą IT oraz łatwiejsze dostosowanie systemu do indywidualych wymagań klienta. Standardowa wersja rozwiązania CRM dla przemysłu zawiera wiele specyficznych procesów, takich jak ofertowanie w branży produkcyjnej, czy zarządzanie projektami w budownictwie. Redukuje to znacząco potrzebę wprowadzania indywidualnych kastomizacji systemu. W ten sposób klienci będą krócej wdrażać projekty CRM oraz szybciej osiągać zwrot z inwestycji (ROI).

Tworząc ISI, update kontynuuje realizację strategii koncentracji na wybranych branżach i ich porzebach CRM.  Centrum kompetencyjne update  “Life Science International” (LSI) wspiera już branże medyczną i farmaceutyczną, natomiast “Financial Services International” (FSI) obsługuje sektor finansowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.