Adv.pl szuka ludzi i inwestuje w komunikację off-line

przez | 05/02/2009

Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio usług o rozwiązania z zakresu komunikacji off-line. W tym celu zamierza powołać nowy biznes  działający w ramach struktury Grupy Adv.pl.

„Chcemy dać naszym klientom wartość dodaną w postaci rozwiązań wychodzących poza zakres on-line. W chwili obecnej rozmawiamy z osobami, które w zamian za  atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz udziały w nowej spółce, będą odpowiedzialne za realizację celów biznesowych. Docelowo oferować będziemy zintegrowane rozwiązania marketingowe z bardzo mocnym akcentem na aktywności interaktywne” – mówi Konrad Pankiewicz, CEO Adv.pl.

Data uruchomienia biznesu uzależniona jest od efektów rozmów prowadzonych z zainteresowanymi osobami.

Od początku stycznia w ramach struktur Adv.pl rozpoczęła działalność komórka VIDEO&MOTION. Dział ten realizować będzie produkcję video nie tylko na potrzeby Internetu, ale również kampanii TV.