Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Wody perfumowanej Christian Lacroix Absynthe

przez | 04/02/2009

Woda perfumowana Christian Lacroix Absynthe to już trzeci zapach stworzony dla firmy Avon przez światowego kreatora mody. Zapach jest deklaracją stylu, a jego wyjątkowy żółtozielony kolor stanowi inspirację w świecie mody. W lutym będzie wspierany w prasie, telewizji, Internecie oraz poprzez outdoor.

W 29 polskich miastach pojawiły się reklamy outdoorowe typu backlight. Reklama prasowa ukaże się w 20 tytułach prasy kobiecej (m.in. Claudia, Twój Styl, Olivia, Świat Kobiety, Avanti, Glamour, Cosmopolitan, Pani, Uroda, Joy, Elle, Zwierciadło, Viva HOT Moda & Shopping, Viva Moda!, Viva, Gala, Party, Show, Tina, Wysobie Obcasy). Będzie wsparta insertem próbek zapachowych w części nakładu magazynu Elle oraz insertem Katalogu nr 3 w części nakładu magazynu Claudia. Kampania będzie wspierana również w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN Style, TVN 24, Zone Club, Kino Polska). Dodatkowo dla zapachu zostanie stworzony mini site w internecie.

Za lokalną adaptację globalnej reklamy odpowiedzialna jest agencja Legend Group, media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.