Jean-Marie Prénaud objął stanowisko Executive Vice President Europe

przez | 04/02/2009

Jean-Marie Prénaud, dotychczasowy Worldwide Managing Director odpowiedzialny za marki McDonald’s, Pernod Ricard and Michelin awansował na stanowisko Executive Vice President Europe, International Clients.

Agencja TBWA Europe potwierdziła dziś oficjalnie, że Jean-Marie Prénaud objął nowo utworzone stanowisko Executive Vice President Europe, International Clients. Zachowując swoje kompetencje, jako Worldwide Managing Director, będzie on teraz odpowiadał za rozwój obecnego biznesu dla międzynarodowych Klientów agencji TBWA\ oraz działania nowobiznesowe w Europie. Jean-Marie Prénaud będzie raportował bezpośrednio do Perry’ego Valkenburg’a, President Europe w TBWA.

Ukończył prestiżową uczelnię HEC w Paryżu w 1980 roku i od tamtej pory był związany z agencjami FCB, Callegari-Berville/Grey oraz od 1996 z BDDP i później TBWA.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.