„Mobilizacja” w SUPERMEDIA Interactive

przez | 04/02/2009

Do zespołu SMI dołączył Michał Miernik – nowy Business Development Manager. Wzmocni zespół mobilny SMI. Będzie odpowiadał za rozwój usług marketingu mobilnego oraz pozyskanie nowych klientów.

michal_miernik_zdjecieMichał Miernik obejmie nowo utworzone stanowisko. Do jego obowiązków będzie należeć rozwój usług m-marketingu, obsługa klientów oraz wdrażanie nowych rozwiązań mobilnych. Z branżą mobilną jest związany zawodowo od 2005 roku. Pracował w Agencji Marketingu Mobilnego EL2 jako Content Manager. Zajmował się agregacją kontentu multimedialnego, nadzorem nad jego produkcją i zarządzaniem kontentem w systemie oraz we wszystkich kanałach sprzedaży. Posiada również doświadczenie związane z kreacją kampanii mobilnych i konkursów SMS oraz obsługą klientów. Wcześniej był zatrudniony w spółce Telecom Media jako Specjalista ds. Kontentu.

„Zatrudnienie Michała jest związane z planami rozwoju działu usług mobilnych SMI, o których informowaliśmy we wrześniu. Przez ostatnie cztery miesiące pracowaliśmy nad rozwojem oferty i naszej autorskiej platformy do obsługi projektów mobilnych SMConnect. Liczę na to, że już wkrótce efekty naszych prac będą widoczne na rynku.” – mówi Bartosz Wilczyński, Dyrektor Generalny SUPERMEDIA Interactive.