Rusza nowa kampania telewizyjna BEKO

przez | 03/02/2009

Z początkiem lutego firma BEKO rozpoczyna pierwszą w tym roku ogólnopolską kampanię telewizyjną. Ma ona na celu promowanie nowych pralek pozwalających łatwiej usuwać z ubrań sierść zwierząt domowych. Jej celem jest także dalsze umacnianie ciepłego, rodzinnego wizerunku marki. Kampania potrwa do 1 marca br.

obraz1ver2-lodowka„W naszej najnowszej kampanii, zobaczymy nowy spot promujący nowe pralki BEKO z funkcją Pupil ułatwiającą usuwanie sierści zwierząt podczas prania. Jego fabuła podkreśla fakt, że produkty BEKO są idealną propozycją dla rodzin, także tych posiadających zwierzęta domowe. Wierzę, że reklama oraz towarzysząca jej muzyka, spodoba się naszym odbiorcom i zostanie przez nich zapamiętana, a co za tym idzie, przełoży się to na sprzedaż produktów BEKO” – mówi Michał Grzeliński, Regional Marketing & Product Manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia firmy BEKO S. A.

Pralki wolnostojące, ładowane od przodu są dla BEKO bardzo ważną kategorią produktów. Wraz z początkiem bieżącego roku, firma przygotowała w tym segmencie wiele nowości. W ofercie pojawiło się więcej modeli spełniających wymogi klasy energetycznej A i A+, wprowadzono także urządzenia o nowych funkcjach – m.in. Pupil, a wybrane  pralki z gamy BEKO nadal obejmowane są bezpłatną pięcioletnią gwarancją.

Najnowszy spot reklamowy BEKO, podobnie jak poprzedni – promujący lodówki, odwołuje się do pozytywnych emocji widzów, tworząc ciepłą, przyjazną atmosferę. Przedstawia on parę młodych ludzi, którym towarzyszy szczenię labradora. Nowy mieszkaniec ich domu nie sprawia im dużego kłopotu, ponieważ bohaterowie mają pralkę BEKO wyposażoną w funkcję Pupil. Reklamie towarzyszy coraz  lepiej rozpoznawany i charakterystyczny jingiel, który był tłem kilku poprzednich kampanii reklamowych marki BEKO.

Kampania promująca pralki z funkcją „Pupil” rusza 1 lutego i będzie trwać 4 tygodnie. 15 sekundowy spot będzie emitowany w kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP, TV4, TVN7, Polsat2, AT Media, TVN24. Spot ten został wybrany z puli reklam międzynarodowych przygotowanych przez agencję TBWA i został zaadoptowany na rynek polski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

Kampania będzie wspierana przez działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.