Nowa krakowska awangarda

przez | 03/02/2009

Grupa Adweb tworząc agencję public relations VanguardPR, ogłosiła tym samym nadejście ery awangardy w komunikacji. VanguardPR to pierwsza marka Grupy Adweb łącząca w sobie działania online z tradycyjną komunikacją offline.

awangardawkomunikacji-pozdrowieniaNowa agencja w sposób świadomy integruje narzędzia e-PR ze standardowymi działaniami public relations. Kierując się synergią i korzystając z zaplecza pozostałych marek Grupy Adweb, VanguardPR (www.vanguardpr.pl) świadczy usługi w zakresie m.in. tworzenia strategii działań PR,  media relations, e-PR, PR produktowego, marketingu szeptanego, smart PR, SEO-PR, CSR oraz komunikacji wewnętrznej. Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej działalności w globalnej sieci, pozwoliło na stworzenie autorskiego narzędzia marketingu szeptanego – Usta-Usta.pl (www.usta-usta.pl). Dzięki tej platformie możliwe będzie prowadzenie skutecznych kampanii WOMM, jednocześnie odcinając się od – popularnej w tej dziedzinie – działalności polegającej na anonimowym „spamowaniu” for i grup dyskusyjnych.

– Komunikacja jest sztuką dlatego przy jej tworzeniu kierujemy się awangardą i synergią. Stoi za nami wieloletnie doświadczenie Grupy Adweb, niezawodne narzędzia i sprawdzeni ludzie. Dzięki takim korzeniom możemy proponować klientom zaawansowane rozwiązania komunikacyjne, wykraczające poza tradycyjne działania PR, mając pewność, że profesjonalnie je zrealizujemy – mówi Anna Piątkiewicz, PR manager kierujący marką VanguardPR.

Póki co agencja nie zdradza tożsamości wszystkich swoich klientów. Do tej pory, jeszcze jako struktura PR Grupy Adweb, pracowała m.in. dla Franciszkanska3.pl, E-Głosowanie, Cracovia Maraton oraz Litex spj. Jednym z nowych klientów jest sieć gabinetów dermo-kosmetycznych DER-MED.

Rozbudowując swój zespół VanguardPR rozpoczyna rekrutację specjalistów ds. komunikacji. – Liczymy, że niekonwencjonalny styl pracy, przyciągnie ciekawych nowych rozwiązań pr-owców – podsumowuje Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupy Adweb.