Marta Rusiecka dyrektorem sprzedaży Interaktywnie.com

2 lutego 2009 roku do zespołu Interaktywnie.com dołączyła Marta Rusiecka, która objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Będzie odpowiedzialna ze realizację planów przychodowych oraz rozwój produkty reklamowego.

Interaktywnie.com pozyskał w styczniu inwestora strategicznego – portal finansowy Money.pl. Wzmocnienie zespołu serwisu było już zapowiadane wcześniej. Obecnie trwa jeszcze rekrutacja na stanowisko redaktora naczelnego, który będzie jednocześnie pełnił funkcje produkt managera.

Marta Rusiecka pełniła wcześniej funkcję dyrektora sprzedaży i zakupów w sieci reklamowej Ad-vice, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej, współpracę z domami mediowymi, rozwój produktu reklamowego i monitorowanie rynku reklamy online.

Interaktywnie.com dociera do managerów związanych z rynkiem marketingu internetowego, reklamodawców i osób zainteresowanych budową biznesu w sieci. Zasięg serwisu zwiększył się w ciągu ostatniego roku o ponad 200 proc. Twórcy serwisu zakładają, że podobna dynamika utrzyma się również w roku 2009.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu