Link4 i KOC polecają w radiu zniżki dla kierowców

przez | 02/02/2009

„O ile jest taniej w Link4? …O ile się do nich zadzwoni” – 2 lutego ruszyła radiowa kampania nowej promocji Link4 skierowanej do kierowców z ponad 10-letnim stażem. Podobnie jak w reklamach telewizyjnych, także w spotach radiowych występuje Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak.

Tym razem kampania ubezpieczyciela ma charakter produktowy. Jej celem jest promocja najnowszego programu rabatowego Link4 skierowanego do doświadczonych kierowców. W momencie kalkulacji składki przez kierowcę z 10-letnim stażem automatycznie w cenie ubezpieczenia jest uwzględniana zniżka, która maksymalnie może wynieść nawet 30%. Dodatkowo kierowca zachowuje swoje dotychczasowe zniżki.

Akcja reklamowa potrwa blisko miesiąc w RMF FM, PR3 oraz Drapaczu Chmur. Kampania promująca zniżkę obejmuje także takie działania jak: mailing w Onet, Interia, o2, WP, aktywność w Google oraz kampanię bannerową w sieciach zasięgowych. Pomysł kreatywny radiowej kampanii należy do agencji Change Communications. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się dom mediowy MediaCom.