Kampanie społeczne w wideo na żądanie (VOD) w JAMBOX

Z początkiem lutego br. cyfrowa telewizja kablowa JAMBOX bezpłatnie udostępnia materiały multimedialne zrealizowane w ramach akcji społecznych. Użytkownicy JAMBOX, jako pierwsi w Polsce, mają możliwość zobaczenia filmów edukacyjnych i spotów kampanii społecznych za pomocą usługi VOD. Obecnie w JAMBOX znajdują się materiały informacyjne z akcji Krewniacy.pl, Życie po przeszczepie, Pij Mleko! Będziesz Wielki, Bezpieczny przejazd, 1% podatku, Akademia Bezpiecznego Samochodu oraz Piłeś, nie jedź. JAMBOX jest otwarty na współpracę z fundacjami oraz stowarzyszeniami społecznymi, które chciałyby bezpłatnie umieścić swoje materiały na platformie telewizji.

Usługa VOD w JAMBOX pozwala użytkownikowi zobaczyć filmy kampanii społecznych, które do tej pory były dostępne w Internecie lub emitowane w wybranych kanałach telewizyjnych. JAMBOX, jako pierwszy operator telewizyjny, zebrał w jednym miejscu materiały różnych akcji społecznych i udostępnił je użytkownikom. Dzięki nowej usłudze abonent może za pomocą pilota wybrać i obejrzeć interesujący go film lub spot edukacyjny.

Obecnie użytkownicy JAMBOX mają do dyspozycji materiały edukacyjne zrealizowane przez pięć fundacji społecznych. Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi udostępniła m.in. film „KREWNIACY.pl”, teledysk do piosenki „Życiodajny Lek” oraz „EKG” z płyty Krewniacy.pl. Dzięki stowarzyszeniu „Życie po przeszczepie” abonenci mogą zobaczyć animowany film dla dzieci pt. „Marzenie Adasia”, który tłumaczy problem przeszczepów w  Polsce. W spisie dostępnych materiałów znalazły się również spoty informacyjne kampanii społecznej Pij Mleko! Będziesz Wielki! zorganizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Dodatkowo Fabryka Komunikacji Społecznej udostępniła materiały z kampanii „1% podatku”, „Akademia Bezpiecznego Samochodu” oraz „Piłeś, nie jedź”. „Bezpieczny przejazd” to film edukacyjny, zrealizowany przez Polskie Linie Kolejowe S.A., który został  również dołączony do listy dostępnych multimediów w JAMBOX.

– Poprzez naszą inicjatywę chcemy pokazać, że telewizja to nie tylko medium komercyjne. – mówi Bartłomiej Czardybon, prezes firmy SGT S.A., operatora telewizji JAMBOX – Dzięki możliwościom technicznym naszej telewizji możemy zaoferować abonentom swobodę w wyborze filmów i materiałów multimedialnych,  również tych o tematyce społecznej – podkreśla. VOD to kolejna usługa, po przeglądarce zdjęć czy interaktywnych grach, która pozwala decydować Klientowi co i kiedy chce oglądać w swoim telewizorze – dodaje.

VOD to nowa usługa oferowana przez telewizję JAMBOX. Dzięki niej abonent ma dostęp do wybranych filmów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługa to pozwala decydować użytkownikowi co chce w danej chwili oglądać, niezależnie od emisji telewizyjnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu