Castrol klientem Havas Sports & Entertainment

przez | 02/02/2009

Havas Sports & Entertainment nawiązał stałą współpracę z firmą Castrol. Agencja marketingu sportowego będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy w obszarze sponsoringu i akcji CSR.

– Bardzo się cieszymy z możliwości współpracy z tak dużą i prężnie działającą firmą – mówi Piotr Pietrzak, Dyrektor Generalny HS&E Polska. – Castrol to nie tylko jeden z liderów rynku olejów i środków smarnych, ale też zdobywca nagrody dla najlepszego projektu sponsoringowego według Europejskiego Stowarzyszenia Sponsoringu (ESA). Wystarczy wymienić zaangażowanie w sporty motorowe czy umowę z FIFA na sponsoring piłkarskich Mistrzostw Świata w 2010 i 2014 roku.

Havas Sports & Entertainment współpracował już z firmą Castrol przy okazji zaangażowania w sponsoring Gali tygodnika “Piłka Nożna”. Ustanowiona została nowa kategoria w plebiscycie pisma – Najlepszy Polski Piłkarza EURO 2008 według Castrol Performance Index. Nagrodę otrzymał Artur Boruc.

Umowa między Havas Sports & Entertainment a firmą Castrol obowiązywać będzie od początku lutego 2009.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.