Zakochane Pompidou – “The Best Polish Love Songs… Ever!”

Butik kreatywny Pompidou jest autorem kreacji okładki i bookletu do kolejnej, czternastej już części jednej z najbardziej popularnych serii muzycznych w Polsce – The Best… Ever. Przy realizacji najnowszej kompilacji, “The Best Polish Songs… Ever!”, Pompidou odpowiedzialne było również za opracowanie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii reklamowej w prasie i internecie. Wydawcą płyty jest EMI Music Poland, jedna z największych firm fonograficznych w Polsce.

EMI Music Poland jest jedną z największych firm fonograficznym na polskim rynku. W siedemnastoletniej historii firmy sprzedano 40 milionów fonogramów, z czego ponad połowa to albumy nagrane przez polskich wykonawców.

Pompidou to butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Profil butiku to szeroko rozumiany brand care, czyli identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line. Prezesem Pompidou jest Sebastian Wełdycz.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu