Nowości w publikacjach BtoB MURATORA

MURATOR S.A. wydał najnowszą edycję informatorów i katalogów – publikacji BtoB skierowanych do osób zawodowo związanych z branżą budowlaną. Kolekcję tworzą wydawane raz w roku tytuły: „INFORMATOR BUDOWLANY-murator”, „INFORMATOR INSTALACYJNY-murator”, „INWESTYCJE BUDOWLANE-murator” oraz „Wnętrza Komercyjne”. Mimo ugruntowanej pozycji na rynku – informatory z sukcesem wydawane są już od 14 lat – MURATOR stale rozwija i wzbogaca ich zawartość. Powstają nowe działy, podejmowane są aktualne, ciekawe dla czytelników tematy dotyczące branży budowlanej, uatrakcyjniana jest strona wizualna. Także i w tym roku odbiorcy roczników znajdą w nich wiele nowości.

Sporo uwagi poświęcono w tym roku ekologii. W „INFORMATORZE BUDOWLANYM-murator” oraz „INFORMATORZE INSTALACYJNYM-murator” został stworzony nowy dział – „Zielona Firma”, prezentujący działalność proekologiczną wybranych przedsiębiorstw. Czytelnicy znajdą w nim opisy technologii, produktów oraz przedsięwzięć przyjaznych środowisku.

Do obu informatorów powinny zajrzeć osoby, które w codziennej pracy nie rozstają się z komputerem. Znajduje się w nich przegląd programów komputerowych przydatnych projektantom i architektom, który obejmuje m.in. aplikacje do wykonywania obliczeń, kosztorysowania czy programy wspomagające projektowanie.

W „INFORMATORZE INSTALACYJNYM-murator” powstał nowy dział „Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych”. Dotąd tematy nie były wyodrębnione, wchodziły w skład większej części publikacji pt. „Instalacje sanitarne i grzewcze”.

Zainteresowani inwestowaniem w naszym kraju powinni skorzystać z „INWESTYCJI BUDOWALNYCH-murator”. W roczniku znajduje się raport „Atrakcyjność inwestycyjna Polski”, opisujący rynek mieszkaniowy, handlowy, biurowy, magazynowy oraz – po raz pierwszy – hotelowy. Publikacja zawiera ponadto raporty specjalne: „Perspektywy inwestycji zagranicznych w Polsce” oraz „Potencjał inwestycyjny Warszawy”, a także przegląd najważniejszych obiektów zrealizowanych w Polsce w 2007 i 2008 roku.

Redakcja katalogu „Wnętrza Komercyjne” w tegorocznym wydaniu rozbudowała relacje z konferencji, wystaw i działalności twórców, zwłaszcza młodych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w świecie designu. Dokonała również przeglądu ikon wzornictwa – dawnych i współczesnych siedzisk o ponadczasowym charakterze.

Ukazaniu się informatorów i katalogów towarzyszy kampania promocyjna w mediach. Obejmuje pisma branżowe: „Przewodnik Budowlany”, „Przegląd Budowlany”, „Warstwy”, „Izolacje” oraz magazyny wydawnictwa MURATOR, m.in. miesięczniki „Murator” i  „Architektura-murator”. Publikacje są również promowane w internecie, m.in. w serwisach e-budownictwo.pl i muratorplus.pl.

Kampanię pod względem kreacji i zakupu mediów opracował Dział Marketingu – Budowa MURATOR S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu