Na co gotowa jest królowa?

przez | 30/01/2009

24 stycznia rozpoczęła się miesięczna kampania internetowa promująca dania gotowe FRoSTY, wykorzystująca w zaskakujący sposób wizerunek królowej brytyjskiej i aktorki z Bollywood Maushmi Udeshi. Na początku internauci będą musieli odpowiedzieć na dwa intrygujące pytania, które poprowadzą ich do dalszych atrakcji. Jednocześnie w telewizji i Internecie rozpocznie się emisja wirusowych wersji filmu reklamowego Paella.

Na co gotowa jest królowa? oraz jak zaciągnąć do łóżka gwiazdę Bollywood? – oto na jakie pytania przyjdzie szukać odpowiedzi. W sieci pojawi się także strona www.frosta.pl/paella, na której można będzie m.in. zobaczyć jak powstawał film czy ściągnąć muzykę skomponowaną na potrzeby reklamy (która już zdążyła wzbudzić spore zainteresowanie).

Kampania internetowa stanowi wsparcie kampanii telewizyjnej i pokaże nieco inną twarz FRoSTY. Niestandardowe formy są skierowane do nowoczesnej grupy odbiorców, a mianowicie konsumentów dań gotowych, żyjących aktywnie, lubiących niesztampowe rozwiązania. Dlatego właśnie zdecydowano się na tak szeroko zakrojoną kampanię internetową.

Reklamy Paelli zobaczyć będzie można na portalach: newsowych, lifestylowych, społecznościowych.

Kreacją zajęła się ponownie agencja Bed&Breakfast (która stworzyła wszystkie wersje filmu reklamowego), a zakupem kampanii – Media Contacts.