Monika Ambroziak odpowie za marketing marki Jarba

przez | 30/01/2009

Monika Ambroziak awansowała na stanowisko Channel Marketing Managera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią

Nowym Channel Marketing Managerem GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią została Monika Ambroziak. Do polskiego zespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku. Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjne produktów marki Jabra dla rynku biur i call center oraz użytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

monika_ambroziak_2Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetem marketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowo będzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległe jej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie i nadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.

„Nowe stanowisko i zakres obowiązków to dla mnie duże wyzwanie – mówi Monika Ambroziak Channel Marketing Manager GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią – Obecna, trudna sytuacja na światowych rynkach sprawia, że zadania przede mną stawiane będą realizowane w szczególnych okolicznościach. Moja praca będzie przez to z pewnością ciekawsza i wymagająca ode mnie szczególnego zaangażowania. Liczę, że przyczynię się do uzyskania dobrych wyników firmy GN Netcom w podległych mi krajach”.

Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: Trak Electronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcom pracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy Komsa Polska.