Szewc nie chodzi boso

Warszawska firma Tomorrow, świadcząca usługi doradztwa strategicznego, zakończyła proces rebrandingu.

Firma specjalizuje się budowaniu i wprowadzaniu nowych marek na rynek polski oraz przebudowy istniejących. Z początkiem tego roku możemy ocenić najnowszy rebranding przeprowadzony przez Tomorrow – przebudowa własnej marki.

Przeprowadzono proces restrukturyzacji firmy, w efekcie, którego zmienił się zespół pracowników oraz rozbudowano ofertę usług. Nowy pakiet usług obejmuje: tworzenie nowej marki, rebranding, mapę pozycjonowania, audyt marketingowy, audyt medialny, marketing due diligence, marketing bussines plan i outsourcing działań marketingowych.

– Jedną z ciekawszych biznesowo usług, jest oferowany przez nas marketing due diligence – mówi Dagmara Strzębicka, Managing Partner w Tomorrow – jest to proces dzięki któremu możemy ocenić wpływ działań marketingowych przedsiębiorstwa na realizowanie długofalowej strategii biznesowej przedsiębiorstwa, a co za tym idzie – jego wartość.

Rebranding nie objął wszystkich obszarów firmy. Niezmienne pozostały nazwa i logo firmy. Zarząd firmy podjął taką decyzję w wyniku przeprowadzonej analizy, która pokazała, że logo i nazwa cieszą się dużą rozpoznawalnością wśród klientów.

– Litera T wpisana pomiędzy kwadraty i prostokąt wyraża stabilność, która buduje wiarygodność marki Tomorrow – tłumaczy Maciej Strzębicki, Managing Partner w Tomorrow.

Identyfikacja wizualna firmy wyraża esencję marki Tomorrow – fascynację zjawiskiem marki. Wzbogacona została o nowe kolory: chłodne, które wyrażają profesjonalizm konsultantów Tomorrow i ciepły pomarańcz, będący odzwierciedleniem elementu twórczego charakteryzującego pracę z markami.

Całkowitej przebudowie poddana została strona internetowa www.tomorrow.pl. Inspiracją dla strony było logo firmy oraz biznesowe atrybuty firmy: niezależność intelektualna i pasja.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu