Portal www.rynekzoologiczny.pl coraz częściej odwiedzany

przez | 29/01/2009

Witryny internetowe to jedno z podstawowych źródeł wiedzy, jaką można czerpać bez ograniczeń – to wie każdy. Z naszego portalu rynekzoologiczny.pl czytelnicy codziennie wiele się dowiadują – to także fakt. Ale nie każdy wie, że teraz portal oferuje więcej niż dotychczas! Wiele się pozmieniało… A czytelników cały czas przybywa.

Internet staje się coraz ważniejszym źródłem informacji dla poszukujących wiedzy na temat branży zoologicznej. Świadczy o tym dynamicznie rosnąca liczba odwiedzin stron poświęconych właśnie tej branży. Tak wynika z analizy odwiedzin strony www.rynekzoologiczny.pl – jednej z najpopularniejszych i najbardziej profesjonalnych witryn poświęconych tej tematyce.

Z danych tych wynika, że w ciągu ostatniego kwartału roku liczba odwiedzających stronę wzrosła aż o 86,8 proc! – Wynik taki uzyskaliśmy porównując liczbę wszystkich odwiedzających stronę we wrześniu 2008 r. z całkowitą liczbą odwiedzin w styczniu 2009 r. – wyjaśnia Alicja Kulbicka, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Media Experts Sp. z o.o, będącej jedynym wydawcą miesięcznika „Rynek Zoologiczny”. Jak wynika ze statystyk, podobnej wielkości wzrosty witryna należąca do „Rynku Zoologicznego” notuje już od początku czerwca 2008 r. Zdaniem właścicieli strony wyniki takie wskazują jednoznacznie na rosnące zainteresowanie zarówno branżą zoologiczną, jak i handlową prasą branżową. Jak się okazuje, informacje z prasy branżowej czy witryn poświęconych zoologii są coraz częściej cytowane przez media kierowane do tzw. szerokiego odbiorcy.

– To efekt coraz wyższego poziomu reprezentowanego przez media branżowe, głównie internetowe – mówi Alicja Kulbicka. Jej zdaniem wielu internautów trafia na stronę www.rynekzoologiczny.pl za pośrednictwem innych portali cytujących fragmenty znajdujących się na witrynie „Rynku Zoologicznego” wiadomości oraz wiernych czytelników miesięcznika. – Zainteresowani wiadomością, szukają źródła jej pochodzenia, by dowiedzieć się więcej i tak trafiają do nas – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający w firmie Media Experts Sp. z o.o. Jej zdaniem odpowiedzią na rosnąca popularność Internetu, może być tylko dalsza rozbudowa cieszącej się dużą popularnością witryny oraz rozwijanie współpracy z innymi portalami zoologicznymi i biznesowymi.