Internet Designers w Świecie Dziecka Leroy Merlin

Zupełnie nowa na polskim rynku sekcja dla rodziców małych dzieci w markecie budowlanym. Kolejny raz Leroy Merlin docenia Internet, jako medium komunikacji z klientami. Na www.leroymerlin.pl znaleźć można wszystko co wiąże się z estetycznym, funkcjonalnym i bezpiecznym wyposażeniem miejsc dla dzieci. 1500 podstron z produktami, porady i rozbudowana sekcja „Bezpieczeństwo”.

„Sekcja Świat Dziecka, choć skierowana do rodziców wpisana jest w stylistykę dziecięcej zabawy. Główny motyw graficzny serwisu opiera się na pomyśle połączenia ręcznie lepionej plasteliny z technologią flash i animacją. Elementy rękodzieła zainspirować mają rodziców i dzieci do tworzenia z radością miejsc niepowtarzalnych, pięknych i bezpiecznych.” – mówi Krzysztof Geselle, dyrektor kreatywny ID.

„Osobny pokój dla dziecka staje się standardem, a dzieci coraz częściej same decydują o wyborze produktów. Aby ułatwić naszym Klientom urządzenie pokoju dla dziecka oraz pomóc w wyborze produktów, przygotowaliśmy „Świat Dziecka” w całości poświęcony najmłodszym. Gotowym pokoikiem pochwalić się mogą w sekcji Inspiracje dodając zdjęcie z efektami swoich wysiłków. Dostarczając tym samym inspiracji innym internautom.” – powiedziała Monika Szczepańska, specjalista ds. produktów Leroy Merlin.

„Statystyki wskazują, że Świat Dziecka dziennie odwiedza ok. 10.000 internautów. 90% gości penetruje serwis zagłębiając się w przygotowane podstrony. Tylko 10% internautów poprzestaje na stronie głównej. Tak niski wskaźnik odrzuceń potwierdza, że serwis skutecznie odpowiedział na potrzeby rynku.”  – wyjaśnia Ireneusz Dworzyński, Dyrektor działu analiz i promocji Internet Designers

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu