Grupa Adweb i największa instytucja świata

Grupa Adweb tworzy internetowe okno na świat wiary. Katolicki portal społecznościowy dostępny będzie pod adresem www.Franciszkanska3.pl.

Działy Kreacji oraz IT w Grupie Adweb stworzą przejrzysty i funkcjonalny portal, zapewniający interaktywność z użytkownikami. Dodatkowo, krakowska agencja będzie prowadziła ten projekt od strony komunikacyjnej. Pomysłodawcą „wirtualnej Franciszkańskiej” jest kardynał Stanisław Dziwisz.

– Portal Franciszkanska3.pl będzie bardzo otwartym oraz maksymalnie interaktywnym medium, współtworzonym przez internautów – wyjaśnia Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupy Adweb. – Cieszy nas fakt, że zostaliśmy wybrani do stworzenia i realizacji tak znaczącego projektu oraz prowadzenia go od strony promocyjnej – dodaje.

Inicjatorem portalu jest Katolickie Centrum Kultury w Krakowie. Adresowany szczególnie do młodych ludzi ma – jak stwierdza dyrektor KCK Adam Mazurkiewicz – jednoczyć wszystkich tych, którzy szukają w Internecie katolickiego spojrzenia na społeczeństwo, kulturę, politykę i inne dziedziny życia. Według zapewnień, z portalem docelowo współpracować będzie nawet 50 osób. – Planowane są wideo-blogi znanych księży, m.in. rzecznika Roberta Nęcka oraz komentowanie Biblii przez księdza Gąsiora – zdradza Adam Mazurkiewicz. Jak zapewnia, nie zabraknie również wywiadów i czatów z Kardynałem Stanisławem Dziwiszem. Głównym celem portalu ma być jednoczenie wokół myśli papieża Jana Pawła II, które odbywać się będzie pod hasłem „Pokolenie JPII. Jesteśmy!”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu