Auriga Design Group dla SG Equipment Leasing Polska

przez | 28/01/2009

Auriga Design Group, znana min. z przygotowania kampanii reklamowych dla Krono Original, iiyama czy firmy Logitech rozpoczęła współpracę z SG Equipment Leasing Polska.

Odpowiadając na strategię marketingową SG, czyli zbliżenie się do klientów i dostosowanie oferty do indywidualnych wymagań, Auriga Design Group przygotowała kampanię reklamową, adresowaną do przedstawicieli różnych sektorów przemysłu w Polsce.

Pomysł strategii komunikacji opiera się o postać L’easy Man’a – wyjątkowego klienta SG, który w celu realizacji często niekonwencjonalnych zleceń, korzysta z usług i wsparcia SG Equipment Leasing Polska.

Celem strategii komunikacji jest przedstawienie zarówno zakresu aktywności SG, jak również wyjątkowego, zawsze indywidualnego podejścia firmy do potrzeb jej klientów.

Kreacja oparta jest na konwencji realizacji komiksowej, co w przypadku branży finansowej i przemysłowej jest rozwiązaniem dość wyjątkowym.

Intensywna kampania reklamowa prowadzona jest w branżowych czasopismach specjalistycznych takich jak: Pilot Club Magazine, Przegląd Lotniczy, Ciężarówki i Autobusy, Samochody Specjalne, Truck Auto, Rynek Kolejowy, Vidart, Świat Poligrafii, Świat Druku, Plastisc Review, ATB, Przegląd Budowlany, Forum Budowlane, Oberon, Narzędziowiec, Tworzywa, Nowoczesne Technologie w Przemyśle, Polskie Drogi, Packaging, Opakowanie, Print&Publishing.

Auriga Design Group, zajmująca się kreacją, grafiką i marketingiem, może pochwalić się zaufaniem kolejnego klienta, który po odniesieniu sukcesu na rynku europejskim, chce wzmocnić swoją pozycję. Współpraca obu firm pozwala z dotychczasowych osiągnięć uczynić fundamenty kolejnych sukcesów – a ich nigdy za wiele.