Target: mężczyzna i student – czyli nowe witryny w ofercie sieci Ad-Vice

przez | 27/01/2009

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogaca swoją ofertę o kolejne 17 witryn. Wiele z nich to serwisy, których treść adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn. Automotobiznes.pl, Kopalniawiedzy.pl, Mapgo.pl, Mixo.pl, Toprally.pl, Volley24.pl to tylko niektóre z nowych witryn w ofercie sieci reklamy on-line Ad-Vice, które kierowane są do młodych ludzi: przede wszystkim młodych mężczyzn.

– Mężczyźni, jak pokazują światowe badania, w odróżnieniu od kobiet, znacznie częściej korzystają z internetu w poszukiwaniu rozrywki, rezygnując tym samym z czasu spędzonego przed telewizorem. W polskiej sieci widzimy podobną tendencję, dlatego też uznajemy „męski” target za coraz istotniejszy w komunikacji marek on-line – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu, Ad-Vice. – Tematyka witryn, które dołączyły do nas w ostatnim czasie, dotyczy właśnie wspomnianej rozrywki, zdobywania wiedzy, dzielenia się swoimi pasjami, w tym sportem.

Kolejną grupą aktywnie poszukującą informacji on-line są studenci. Uczniowie i studenci spędzają na stronach o profilu edukacyjnym przeciętnie prawie 2 godziny, czyli istotnie więcej niż wynosi średni czas na użytkownika w całej populacji. Także w tej grupie Ad-Vice proponuje reklamodawcom nowości, tj.: Eszkola.pl, Pracadlastudenta.pl, Kariera.pl, czy wspomniana już Kopalniawiedzy.pl.