Roczna pensja za kawę..? Tak! Rusza loteria promocyjna Prima Finezja i \DATA SOLUTIONS

przez | 27/01/2009

„Pensję na cały rok” już od 15 stycznia będzie można wygrać w promocji konsumenckiej marki Prima Finezja. Na wielbicieli kawy czeka aż 6 rocznych pensji w wysokości 30 000 złotych. Za koncepcję oraz organizację akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Loteria promocyjna potrwa do 30 lipca br.

500gNowa promocja konsumencka pod hasłem „Pensja na cały rok” jest elementem działań zintegrowanych prowadzonych dla kawy Prima Finezja i wynika z analizy insightu grupy docelowej marki. Celem akcji jest poszerzenie i utrwalenie relacji z klientami. Zadaniem agencji \DATA SOLUTIONS było z jednej strony budowanie relacji konsumentów z marką, ale przede wszystkim wzrost sprzedaży produktów. Akcja przekazuje konsumentom benefit w postaci spokoju i odprężenia jakie zapewnia roczna pensji i filiżanka kawy w towarzystwie znajomych.

Promocja konsumencka ma charakter multichannel. Aby bawić się wraz z Primą, należy zebrać 2 kody umieszczone na wewnętrznej stronie opakowań kaw objętych promocją. Wysyłanie kodów pocztą lub SMS-em na podany numer jest równoznaczne ze zgłoszeniem udziału w losowaniu 6. rocznych pensji w wysokości 30 000 oraz 30 000 zestawów filiżanek do kawy. Szczegóły akcji wraz z pełną listą produktów objętych promocją dostępne są na stronie www.primafinezja.pl.

Ideę akcji „Pensja na cały rok” oraz całościową obsługę promocji konsumenckiej prowadzi agencja \DATA SOLUTIONS, która z marką Prima Finezja związana jest od ponad 4 lat.