Artegence wspiera rozwój IAB Polska

Artegence jako członek nadzwyczajny, ponownie włącza się do współpracy z Interactive Advertising Buremu Polska w nowej formule Związku Pracodawców Branży Interaktywnej.

Artegence jest najstarszą polską agencją interaktywną. Artur Gortych, jej Prezes, od początku uczestniczył w tworzeniu standardów współpracy młodej wówczas branży z klientami. Współtworzył Forum Polskiego Internetu Komercyjnego, które później przekształciło się w polski oddział IAB. Gortych był również Prezesem Stowarzyszenia IAB Polska w latach 2000 – 2003.

„Cieszę się, że Artegence – dzięki swojemu 14 letniemu doświadczeniu na rynku interaktywnym – może efektywnie wspomóc działania IAB Polska w realizowaniu celów tej organizacji. Wspólnym interesem branży interaktywnej jest promowanie dobrych praktyk w  marketingu” –  podkreśla Artur Gortych, Prezes Artegence.

Artegence jest obecnie jedną z agencji, która aktywnie tworzy nowe standardy dobrych praktyk współpracy między agencjami interaktywnymi a klientami, uczestnicząc w grupach roboczych IAB Polska. – „Artegence stosuje, ale też efektywnie włącza się w ich upowszechnianie, co ma kluczowe znaczenie dla budowania rozwiązań referencyjnych” – dodaje Artur Gortych.

„Wspólnym interesem branży interaktywnej jest promowanie dobrych praktyk w  marketingu. IAB Polska tworzyli i tworzą ludzie, którym zależy na rozwoju mediów interaktywnych jako istotnego kanału komunikacji marketingowej” – mówi Jarosław Sobolewski, prezes IAB. Od momentu powstania organizacji branża wykonała ogromny skok i już teraz nikt nie musi przekonywać marketerów do jego skuteczności, jednak wciąż wiele zależy od solidarności branży, która wspólnie może zdziałać o wiele więcej niż pojedyncze podmioty.

„Stałe wsparcie działań IAB Polska przez największe i najlepsze podmioty jak Artegence, przyśpieszy procesy budowania i utrwalanie najlepszych standardów na rynku” – podkreśla Jarosław Sobolewski, prezes IAB Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu