15 tys. rozmów przychodzących miesięcznie

przez | 27/01/2009

Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej i usług telemarketingowych przeanalizowała pracę Call Center w 2008 roku. Wynika z niej, że średnio w miesiącu, operatorzy infolinii odebrali 15 000 zapytań i zgłoszeń.

Z podsumowania pracy Call Center prowadzonego przez Telefoniczną Agencję Informacyjną Sp. z o.o. wynika, iż w 2008 roku pracownicy działu CC obsłużyli ponad 300 000 połączeń w ruchu wychodzącym. Co więcej, operatorzy infolinii odebrali ponad 180 000 telefonów od Klientów obsługiwanych infolinii. Dało to średnią 15 000 rozmów przychodzących miesięcznie.

„Konkurencja na polskim rynku wymusza na firmach większą dbałość o Klienta. W czasach, kiedy jakość produktów i usług jest podobna, a konkurencja cenowa doprowadziła do zrównania większości cen, jednym ze sposobów konkurowania jest rozszerzanie obsługi posprzedażowej. Dlatego też znacznie wzrosło zainteresowanie usługami call center, a wśród nich – infoliniami. Telefoniczna Agencja Informacyjna jako operator infolinii dedykowanych z przyjemnością przyjmuje zainteresowanie tymi usługami. Co więcej, zauważamy też coraz większą świadomość osób dzwoniących na infolinie naszych klientów.” – mówi Wojciech Rogański, menedżer produktu Informacja Gospodarcza Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o.

Średni czas rozmowy z operatorem infolinii trwał 3 minuty, a najwięcej zapytań na infolinie odnotowano we wrześniu 2008 roku.

Prowadzone w Poznaniu Call Center Telefonicznej Agencji Informacyjnej obsługuje infolinię gospodarczą 9477 oraz infolinie dedykowane między innymi dla takich firm jak: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Unizeto Technologies, Novell Polska czy Ecolines.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.