Serduszko tyka w rytmie TIC TAC

Jeśli chcesz wysłać naprawdę wyjątkową Walentynkę to wejdź na stronę www.tictac.pl i stwórz unikalne życzenia w formie spersonalizowanego, muzycznego teledysku. Agencja Netizens na zlecenie Ferrero Polska przygotowała generator, dzięki któremu ułożone przez użytkownika życzenia są wyśpiewywane przez głos damski lub męski – a to tylko jedna z wielu możliwości tej aplikacji. Walentynkowa akcja TicTac’a startuje 23 stycznia 2009 r.

Każda osoba, która wejdzie na walentynkową stronę Tic Tac’a, będzie miała możliwość wyreżyserowania własnej, animowanej kartki. Będzie to pierwsza aplikacja na polskim rynku pozwalająca na tak dogłębną personalizację treści – począwszy od zdjęcia użytkownika pojawiającego się w postaciach, przez wybór postaci i tła w kilku kadrach animacji, wyboru podkładu muzycznego, a kończąc na stworzeniu własnych, wyśpiewanych przez lektora życzeń.

Dodatkowo na rynku pojawią się specjalne, promocyjne czteropaki TicTac z dołączoną nagrodą: serduszkiem-zawieszką na telefon oraz kodem, który po wpisaniu na stronie powiększa możliwości generatora o dodatkowe elementy graficzne do wykorzystania w kartce.

Na potrzeby akcji walentynkowej przygotowano film reklamowy (produkcja agencja reklamowa G7), w którym wykorzystane są materiały kreatywne przygotowane przez Netizens. Promocja wspierana będzie również prowadzonymi na terenie całej Polski działaniami ATL i BTL. Za zakup kampanii reklamowej odpowiada Carat Polska.

Jest to pierwsza w tym roku promocja TIC TAC wykorzystująca Internet jako jedno z głównych mediów. Planowane są także kolejne realizacje. Długoterminowym celem Ferrero jest zbudowanie silnego wizerunku marki TicTac w Internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu