TBWA\PR dla AntiAging Institute

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę z firmą AntiAging Institute, która koncentruje się na promocji zdrowego stylu życia, oferując innowacyjne rozwiązania w celu poprawy kondycji fizycznej i samopoczucia. Agencja odpowiedzialna jest za kampanię PR wspierającą wprowadzenie na polski rynek swopperów- ergonomicznych i designerskich siedzisk służących kształtowaniu prawidłowej postawy kręgosłupa.

TBWA\PR jest pierwszą agencją obsługującą AntiAging Institute
w zakresie działań PR. Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i relacje z mediami związane z launchem swopperów – ergonomicznych siedzisk modelujących prawidłową postawę kręgosłupa. Pierwszy etap kampanii dotyczyć będzie wsparcia medialnego dla swoppsterów – nowoczesnych siedzisk dla dzieci. Projekt adresowany jest głównie do mediów parentingowych, kobiecych, lifestyle, zdrowotnych i wnętrzarskich.

Celem AntiAging Institute jest propagowanie zdrowego stylu życia w aspekcie duchowym i cielesnym. Inspiracja do powstania firmy zrodziła się z potrzeby edukacji jak radzić sobie z upływem czasu, jak prawidłowo się odżywiać i pozytywnie myśleć o sobie i swoim wnętrzu.

Więcej o AntiAging Institute na stronie www.antiaging.com.pl oraz www.swopper.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu