KAMP! z Kostrzewa PR

przez | 23/01/2009

Z początkiem bieżącego roku, zespół KAMP! rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu promocji najnowszych projektów muzycznych oraz kreowania wizerunku zespołu w mediach ogólnopolskich.

KAMP! założono w 2007 roku. Tworzy go trzech muzyków: Radek Krzyżanowski, Tomek Szpaderski i Michał Słodowy. Wiosną 2008 powstały pierwsze utwory opublikowane na myspace’owym profilu zespołu www.myspace.com/kampmusik.

KAMP! zremiksował utwór „Mężczyźni bez amunicji” Cool Kids of Death, który trafił na limitowane wydanie winylowe – „Ytrapretfa”.

Już niebawem ukaże się debiutancka EP-ka zespołu. Będzie to pierwsze wydawnictwo net-labelu Brennnessel (niem. pokrzywa), stworzonego przez członków KAMP!, promujące i dające możliwość łatwego dostępu do muzyki elektronicznej w różnych jej odmianach.

Zespół KAMP! to kolejny klient w portfolio Kostrzewa PR z obszaru kultury. Agencja na stałe współpracuje z Teatrem Montownia, warszawskimi niezależnymi teatrami ze stowarzyszenia ENTER (Konsekwentny, Druga Strefa, Wytwórnia, Montownia, Polonia i Studio Teatralne Koło) i niezależnym artystą Darkiem Błaszczykiem (Cókierek). Kostrzewa PR pracowała również dla: Centrum Kultury w Lublinie (Teatr Provisorium i Kompania Teatr, Scena Prapremier InVitro, Galeria Biała, Lubelski Teatr Tańca), Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki, Teatru na Woli i Teatru Nowego w Poznaniu, a także Galerii Fibak oraz Centralnego Basenu Artystycznego. Ponadto Kostrzewa PR była odpowiedzialna za media relations Targów Młodej Sztuki MOST.