Grudniowe „M jak mama” zanotowało rekordową sprzedaż

przez | 22/01/2009

Według danych własnych MURATORA S.A. sprzedaż ogółem grudniowego numeru „M jak mama” wyniosła 66 409 egzemplarzy. To przy nakładzie 90 000 egzemplarzy bardzo dobry wynik i dotychczas rekordowa sprzedaż pisma.

mm_12_08W grudniowym numerze redakcja wykorzystała wyjatkową atmosferę świąt, by pokazać, że kobieta w ciąży może być glamour – piękna, seksowna i elegancka. Lekka, świąteczno-noworoczna tematyka to główny trzon numeru, nie ucierpiała na tym jednak strona merytoryczna tytułu, a redakcja nie zrezygnowała z naprawdę trudnych tematów dotyczących zdrowia kobiet w okresie ciąży.

Do świątecznego wydania pisma była dołączona płyta VCD „Przygody kota Filemona”, numer był też promowany w telewizji, serwisach internetowych wydawcy oraz w punktach sprzedaży prasy.

Dobra sprzedaż magazynu świadczy o tym, że znalazło ono wśród polskich mam grono wiernych Czytelniczek. „M jak mama” wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych matek, którym coraz bardziej zależy nie tylko na odpowiednim wychowaniu dziecka, ale także na tym, by okres ciąży wykorzystać jak najbardziej optymalnie zarówno dla nich, jak i dla dziecka.

„M jak mama” nie jest pismem parentingowym i po dwóch latach istnienia na rynku zaczyna umacniać pozycję magazynu skierowanego bezpośrednio do kobiet w ciąży.

– Cieszymy się z takiego zainteresowania pismem i wierzymy, że to dobry i odpowiedni produkt dla tej grupy odbiorców. – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Zarządzająca tytułem. – Badania pokazują, że Polki coraz częściej decydują się na macierzyństwo: dodatni przyrost naturalny utrzyma się jeszcze przez kilka lat. Obserwując ten trend staramy się wciąż podnosić jakość miesięcznika z nadzieją, że zachęci do czytania przyszłe mamy i będzie sprzyjać dobrym wynikom sprzedaży. – dodała.