Technicznie perfekcyjny Audi Q5

Ruch, dynamika, synchronizacja – technicznie perfekcyjne Audi już w Polsce. Ruszyła druga odsłona kampanii wspierającej pojawienie się najnowszego modelu Q5 na naszym rynku. Za pomysł, koncepcję i nadzór nad projektem odpowiada Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki. Ogólnopolska kampania komunikuje nowe auto w popularnych stacjach telewizyjnych i prasie.

Najnowsza kampania startuje z adaptowanym na potrzeby naszego rynku filmem reklamowym i emisjami w prasie. Jest to kolejny krok naszych działań dla marki Audi. Efektem pierwszych działań były m.in. akcja outdoorowa z wielkoformatowymi siatkami widocznymi w większych miastach Polski – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.

Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji przygotowała wsparcie ATL-owe – adaptację filmu reklamowego, oraz kampanię prasową w poczytnych tytułach, zarówno w prasie codziennej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), jak i w periodykach (Newsweek, Playboy, Gala, Viva!, National Geographic, Przekrój, Forum, Forbes).

Pierwszym etapem promocji marki Audi Q5 był pokaz w Fortecy Kręglickich, a oficjalna prezentacja miała miejsce podczas Gali Teresy Rosati w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej w październiku 2008 roku.

Model Audi Q5 to kompaktowe sportowe auto z napędem quattro na 4 koła oraz o imponujących osiągach. Jest pierwszym SUV-em Audi w segmencie kompaktów i zarazem najbardziej zaawansowanym samochodem w swojej klasie. Zdecydowanie wyróżnia się bogactwem innowacyjnych rozwiązań technicznych, zgodnie z dewizą marki: „Przewaga dzięki technice”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu