Sukces w wyrażeniu siebie

Zakończył się prowadzony od 1 grudnia konkurs „Wyraź siebie” przygotowany dla marki West przez agencją kreatywną Artegence. Konkursowi towarzyszyła niezwykle skuteczna kampania online.

Konkurs umożliwiał młodym osobom wyrażenie siebie i przekazanie innym tego, co naprawdę myślą i czują. Każdy uczestnik po zarejestrowaniu się na stronie www.waznawiadomosc.pl uzyskiwał możliwość dodania pracy w dowolnej kategorii: wideo, dźwięk, obraz lub tekst.

Użytkownicy mieli możliwość głosowania na inne prace, codziennie wyłaniając zwycięzców. Każde zgłoszenie dawało jedną gwarantowaną nagrodę mobilną: grę bądź dzwonek na komórkę. Codziennie 5 ważnych wiadomości nagradzanych było iPodami. Dodatkowo 10 osób głosujących otrzymywało bony odzieżowe o wartości 100 zł.  Na koniec tygodnia jury wybierało jedną pracę, która nagradzana była skuterem oraz możliwością realizacji kampanii medialnej własnego pomysłu w dowolnym miejscu w Polsce i na dowolnym nośniku. Pracę dwóch pierwszych finalistów są już widoczne na billboardach w wybranych przez nich miastach.

W konkursie rozdano 6 skuterów, ponad 200 iPodów oraz ponad 400 bonów.

Dzięki nowatorskiemu pomysłowi udało się w krótkim czasie stworzyć wokół konkursu wirtualną społeczność. Stronę www.waznawiadomosc.pl w ciągu 6 tygodni odwiedziło ponad 190 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy odsłonili ją ponad 600 tysięcy razy.

Kampania towarzysząca konkursowi okazała się niezwykle udana, a rezultaty kilkukrotnie przebiły oczekiwane wyniki. Zakładano średni procent kliknięć na unikalnego użytkownika (CTR) na poziomie 0,64%, osiągnięto 3,31%. Całkowita liczba kliknięć z kampanii wyniosła 401 851 przy zakładanych 107 700.

Kampania zachęcająca do udziału w konkursie ukazała się na portalach: Gazeta.pl, WP.pl, o2.pl, w komunikatorze Gadu-Gadu oraz w sieci Ad.net.

West to nowa marka w portfolio agencji Artegence, należąca do Imperial Tobacco Polska SA. Agencja kreatywna Artegence odpowiedzialna była za całość działań związanych z konkursem: kreacja, design, produkcja. Artegence zajęło się również zakupem i planowaniem mediów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu