Nowy model Opel Insignia reklamuje się w V2Media na witrynach biznesowych

przez | 21/01/2009

Sieć internetowej reklamy video V2Media oraz agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia realizują na serwisach biznesowych kampanię prelaunchową nowego modelu Opla Insignia.

To już kolejna kampania reklamowa V2Media, pierwszej na polskim rynku firmy specjalizującej się ściśle w rozwiązaniach video dla branży reklamy online. Tym razem kampania objęła kilkadziesiąt witryn wyselekcjonowanych z portfolio sieci BizOn media, m.in. GazetaPrawna.pl, eGospodarka.pl, Manager.money.pl, MSP.Money.pl, Parkiet.com czy Podatki.pl. Klient na potrzeby kampanii używa formy Expand Vstitial z Billboardem. Przypomina ona Video BrandMark, który po najechaniu na niego kursorem – rozszerza się na cały ekran emitując już pełnoprawny spot video.

Opel Insignia to nowy model Opla przeznaczony dla odbiorcy biznesowego, cieszącego się niezależnością i ceniącego dobry smak. „Expand Vstitial umożliwia nam pełnoekranową emisję spotu znanego odbiorcom z telewizji. W ten sposób przekaz trafia nie tylko do widzów największych polskich stacji telewizyjnych, lecz także do czytelników największych i najbardziej prestiżowych serwisów biznesowo- gospodarczych“ – mówi Michał Kidała, Interactive Media Manager w Hypermedia.

Działania reklamowe prowadzone przez Opla w Internecie wspierają komunikację telewizyjną, stanowiącą pierwszy etap kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy model – Insignia. Internetową część kampanii zaplanowała i zleciła agencja Hypermedia/ ISOBAR Polska.