Comarch CDN XL dla silnych marek – wdrożenie systemu Comarch CDN XL w Gino Rossi

przez | 21/01/2009

Po Simple Creative Products i Cosimo Martinelli przyszedł czas na Gino Rossi. Spółka właśnie podpisała umowę na zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu do zarządzania Comarch CDN XL. Projekt poprowadzi T2S – Platynowy Partner Comarch CDN.

Inwestycja w oprogramowanie wpisuje się szeroko zakrojony program zmian w całej Grupie Kapitałowej Gino Rossi, zmierzających do przeobrażenia Gino Rossi w nowocześnie i efektywnie zarządzaną grupę modową.  Poprawa efektywności działania grupy oraz nowa jakość zarządzania to jedne z najważniejszych celów postawionych przez Zarząd Spółki na najbliższe lata. Usprawnienie dotyczy obszarów: sprzedaży, importu, zamówień, kadr i płac, księgowości, środków trwałych, zarządzania magazynem (magazyn wysokiego składowania i rozwiązania mobilne), produkcji oraz rozbudowanych analiz i controllingu.

Wdrożenie Comarch CDN XL w Gino Rossi jest nie tylko wyrazem zaufania dla jakości i użyteczności oprogramowania CDN. Jest również rozszerzeniem i kontynuacją dobrze układającej się współpracy z T2S – doświadczonym integratorem CDN i pierwszym Platynowym Partnerem Comarch. T2S prowadzi także obydwa wcześniejsze projekty CDN XL w grupie modowej Gino Rossi, w spółkach: Simple Creative Products i Cosimo Martinelli.

Wdrożenie obejmie centralę firmy oraz ok. 125 salonów Gino Rossi w kraju i 20 za granicą. Czas realizacji projektu oszacowano na 6 miesięcy.