Słodki start z Microsoft Dynamics NAV

MM Brown Polska sp. z o.o. Sp.K. właściciel marki Chocolissimo wybrał system Microsoft Dynamics NAV do wdrożenia w swojej firmie.

Wdrożenie odbywa się w nietypowej branży – konfekcji słodyczy. Firma MM Brown Polska prowadzi sklep internetowy oferujący szeroki wybór luksusowych czekoladek i innych wyrobów z czekolady oraz bardzo nowatorski pomysł na prezent – czyli czekoladowy telegram. W związku z bardzo zindywidualizowanym sposobem realizacji każdego zlecenia firma szukała elastycznego systemu, który w najpełniejszy sposób sprosta jej oczekiwaniom.

Ze względu na użycie w procesie produkcji artykułów spożywczych wybierany system musiał wspierać firmę w zakresie śledzenia partii towarów oraz kontroli jakości. Kolejnym wymaganym elementem było wspomaganie prowadzenia sklepu internetowego. Jest to nowy kanał sprzedaży, więc zintegrowany system po prostu musi ten proces także obsługiwać. Ze sprzedażą przez Internet wiąże się także system dystrybucji i płatności – musi być odpowiednio wydajny, żeby obsłużyć wielu jednoczesnych zamawiających, a także proces wysyłek.

„MM Brown Polska bardzo starannie szukało partnera wdrażającego system ERP. Braliśmy pod uwagę kilka systemów, ale ostateczny wybór padł na NAV. Szczególną wagę przykładaliśmy do pełnej analizy przedwdrożeniowej, gdyż zdajemy sobie sprawę, że od właściwego określenia procesów zależy dobre zaprojektowanie systemu. IT.integro pokazało nam, iż zna się na rzeczy i to właśnie oni zostali naszym partnerem w tym wdrożeniu” powiedział Marcin Gadulski, Prezes MM Brown Polska.

Zakres wdrożenia obejmuje finanse, sprzedaż i zakupy, zarządzanie magazynem, produkcję oraz marketing i zarządzanie relacjami z klientem.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu