Ludmiła Król nowym dyrektorem sprzedaży w sieci Businessclick

przez | 20/01/2009

Businessclick, kontekstową sieć reklamy dla biznesu, od 1 lutego zasili nowy dyrektor sprzedaży – Ludmiła Król, która właśnie kończy współpracę z AdNet.

Businessclick powstała w listopadzie 2007 roku. Obecnie w ramach sieci działa ponad 60 wydawców zarządzających serwisami z kategorii badania Megapanel: biznes-finanse-prawo. Jej łączny zasięg to 5 mln użytkowników (Real Users, wg. Megapanel PBI/Gemius, próba: październik 2008).

– Ludmiła posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu dużą siecią sprzedaży, dlatego uważam, że obok Tomasza Musiała będzie silnym ogniwem dynamicznie rozwijającej się spółki. Biorąc pod uwagę nasze plany z pewnością nie zabraknie Ludmile nowych, ciekawych wyzwań – mówi Aleksander Kusz, członek zarządu BusinessClick Sp. z o.o.

– Nieprzypadkowo odchodząc z Adnetu wybrałam Businessclick. Sieć szybko się rozszerza, posiada kreatywny i zgrany zespół, ma bardzo ambitne cele. Liczę, że w nowej pracy, wnosząc swoje doświadczenie i wiedzę, będę mogła zdobyć nowe pole osobistego rozwoju, także na zagranicznych rynkach – komentuje Ludmiła Król, nowy dyrektor sprzedaży Businessclick