KDC.pl wzmacnia strategie internetową

W ostatnim kwartale 2008 roku sklep internetowy KDC.pl podwoił oglądalność. Według badania GemiusTraffic osiągnął poziom ponad 437 tys. unikalnych użytkowników. Udało się to między innymi dzięki intensywnej kampanii promocyjnej, której towarzyszyły istotne usprawnienia funkcjonalne w samym sklepie internetowym.

W październiku stanowisko dyrektora kanału internetowego objął Paweł Wojciechowski, który wprowadził nowe narzędzia i plan rozwoju witryny. Sklep KDC.pl uruchomił strategiczną współpracę z portalem Interia.pl, oraz podjął intensywne działania promocyjne, w tym specjalną akcję świąteczną w serwisach społecznościowych. Wprowadzono zmiany wizualne i funkcjonalne w zakresie prezentacji oferty, mechanizmów transakcyjnych i ogólnej ergonomii serwisu.

W I kwartale 2009 roku będą prowadzone dalsze działania zewnętrzne, zorientowane na promocję sprzedaży i budowanie znajomości marki wśród użytkowników internetu.

„Oczekiwania są duże, ale rynek internetowy jest wciąż bardzo dynamiczny. Jesteśmy optymistami, zwłaszcza że zrobiliśmy dopiero mały krok na początku naszej drogi.” – komentuje Wojciechowski.
Paweł Wojciechowski przez 5 lat pracował w portalu Interia.pl, przechodząc kolejne szczeble kariery, aż do stanowiska dyrektora działu e-commerce. Odpowiadał za promocję serwisów zakupowych i finansowych oraz sprzedaż realizowaną za ich pośrednictwem. Do Bauer-Weltbild Media przeszedł z krakowskiej firmy Novem, gdzie jako dyrektor sprzedaży internetowej realizował działania w modelu efektywnościowym dla klientów spółki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu